Monday 23 January 2012

''ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တဲ့အခါ''

ကြ်န္ေတာ္လြတ္လပ္ၿခင္းကုိဝတ္မွဳန္ကူးတဲ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္

ကြ်န္ေတာ္အသၿပာနဲ ့စစ္တုရင္ကစားတဲ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္

ကြ်န္ေတာ္ေလာကဓံနဲ ့လကၻ္ရည္ဆုိင္ထုိင္တဲ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္

ကြ်န္ေတာ္ယုံၾကည္ခ်က္ကုိရြက္ကုန္လႊင့္တဲ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္

ကြ်န္ေတာ္အနာဂတ္ကုိေခါင္းခုန္တုိက္တဲ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္

ကြ်န္ေတာ္အိပ္မက္ေတြကုိအမဲလုိက္တဲ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္
 
ကြ်န္ေတာ္ကုိယ့္ကုိယ္ကုိစစ္ေၾကၿငာတဲ ့အခါ

ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တယ္

ကြ်န္ေတာ္ကဗ်ာနဲ ့အိမ္ေထာင္က်တဲ့အခါ.......။......။


                                                            လင္းလက္တာရာ          
                                                           ၂၀၀၈၊ေအာက္တုိဘာ
                                                           ၿဖစ္ရပ္မွန္စုံေထာက္ MAGAZINE

No comments:

Post a Comment